Aisea e filifili ai se mea malulu rotomolded

Afai na e faia so'o se su'esu'ega mo se tagata e fa'amalieina, pe i luga ole laiga po'o totonu o se faleoloa fa'aletino, masalo ua e maitauina e mafai ona vaevae fa'amalulu i ni nai vaega ma'oti.E iai se avanoa lelei pe a fa'amatalaina ituaiga eseese o mea e fa'amalieina, ua e mauaina ni fa'amatalaga e pei o rotomolded po'o tui tui.Ae peita'i, a aunoa ma ni su'esu'ega fa'aopoopo, e le tele se mea e fa'amatala ai e nei upu le fa'atinoina o ituaiga eseese o mea fa'amafanafana.

I lenei vaega, o le a tatou amata i le talanoaina o le uiga o le faaupuga "rotomolded" e faatatau i le fausiaina o coolers.A maeʻa lena, o le a tatou talanoaina uiga e faʻatulagaina ai lenei faʻataʻitaʻiga faʻapitoa oPusa malulu i fafoese mai isi.A maeʻa lena, e te le popole e uiga i le le saunia mo soʻo se gaoioiga fiafia i fafo, e pei o tolauapiga, savaliga sopo, poʻo le kukaina o meaʻai, o loʻo teuina e le taumafanafana mo oe.

O le a le Uiga o le i ai o se masini malulu Rotomold?

Rotomolded, e lauiloa foi ofesuia'i fa'ata'amilo, ose faiga fa'ameamea lea e fa'aogaina e fai ai ni vaega ga'o po'o ni pusa puipui fa'alua mai le palasitika.O nisi o fa'ata'ita'iga o nei ituaiga koneteina e aofia ai fa'amalie ma alovaa.O le gaosia o vaega palasitika e ala i le fesuiaʻiina o suiga o se auala lelei ma taugofie.

O se faiga e taʻua o le rotational molding e faʻaalia e ala i le faʻaopopoina o resini i se limu, ona faʻafefe ai lea i le vevela aʻo faʻasolosolo taimi e tasi.I le taimi o lenei laasaga o le faagasologa, o le resin, o le palasitika mata, e faʻatagaina e ave i luga o foliga o le limu.O le i'uga sili ona mana'omia o le mafiafia o le puipui e tutusa ma tutusa i le taimi atoa, fa'atasi ai ma mea fa'aopoopo e fa'aoga ai tulimanu ma fa'afefe te'i.

O lea la, o le a le uiga o lenei mea e uiga i tagata malulu?

Ona o taimi uma e maua ai le tutusa lelei atoatoa, o le suia o le rotational ua maua ai se igoa ta'uta'ua lelei mo le gaosia o mea malulu e sili ona maualuga.Talu ai ona o le palasitika o loʻo faʻasolosolo pea aʻo faʻatinoina le faagasologa, o puipui taʻitasi o le mea malulu o loʻo tuʻuina atu i le tulaga tutusa o le vevela, lea e maua ai se mafiafia e tutusa uma lava.

E taua tele lenei mo apalasitika maluluaua e fa'amautinoaina o lo'o puipuia tutusa itu uma mai so'o se a'afiaga i fafo, e pei o le vevela i fafo po'o malo e le'i vala'aulia.E le gata i lea, e fa'amautinoa ai e le suia le vevela o au mea'ai ma vaiinu tusa lava po'o fea itu o le pusa malulu po'o le vaeluaga latou te fa'ai'u ai.

O le a le aoga o le i ai o se maalili e faʻaaogaina?

O leaganu'u rotomolded coolertulaga ese mai isi coolers maua i luga o le maketi ona o le tele o uiga e faapitoa i ai.Fa'aalili rotomoled aisa magoe sili atu nai lo o latou tauva i tulaga o lo latou gafatia e teu ai le aisa, taugofie, ma le faʻafeiloaʻi o le siosiomaga.

E na o le fa o le tele o mafuaʻaga e mafua ai ona matou fiafia tele i mea faʻamafanafana rotomolded o loʻo lisiina i lalo:

1. Rotomolded coolers e sili ona aoga i le faatumauina o le vevela o le aisa.
LLDPE Rotomolded coolerse fausia i puipui e tutusa le mafiafia i le taimi atoa, lea e maua ai le faatumauina o le vevela sili ona lelei.O nei mea malulu e lauiloa i le tuʻuina atu o mea e le mafaatusalia, e mafai ai ona latou faʻasaoina le fou ma le malulu o latou mea mo se taimi umi lava.

Ona o lenei mea, o mea faʻamafanafana rotomolded e sili ona lelei mo le faatumauina o le vevela o le aisa ma le vai, o se uiga taua mo tagata malulu.O le mea moni, o suʻesuʻega faʻasaienisi ua faʻaalia ai o le vai malulu e sili atu ona manaia lona tofo.

2. I le taimi umi, o mea faʻamafanafana rotomolded o le filifiliga sili ona taugofie.
O le mea moni e faapea o le rotomolded cooler e tulaga ese le umi o se tasi o le tele o ona lelei.O nei mea malulu e faia i se mea e fausia e tumau, ma o se taunuuga, e mafai ona latou tatalia e oʻo lava i tulaga sili ona faigata ma tulaga tau.

Pusa malūlū ua fa'apipi'iinae sili atu le taugata nai lo isi ituaiga o mea malulu o loʻo maua nei i luga o le maketi;ae peitai, e sili atu le umi.Ona o le umi o le umi, o le rotomolded cooler o le faʻatau sili lea e mafai ona e faia mo le faʻaaogaina umi.

3: Rotomolded Coolers o se Filifiliga Sili atu mo le Siosiomaga nai lo isi Ituaiga
Rotomolding o se tasi lea o faiga gaosiga mo palasitika lea e manatu o se tasi o mea sili ona lelei le siosiomaga ma lelei e tusa ai ma le faʻaogaina o le malosi.Talu ai e leai se fa'aosoina o mea'ai leaga po'o vaila'au i le ea a'o fa'agasolo fa'asologa, o le filifilia o lenei metotia o le filifiliga sili lea ona maloloina mo lou aiga ma le si'osi'omaga.

4: Puta Aisa RotomoldedO Filifiliga sili ona umi
O puipui o le rotomolded cooler e matua mafiafia nai lo puipui o isi ituaiga o cooler, e mafai ai ona latou tetee atu i tulaga faigata.Rotomolded coolers e sili atu nai lo isi ituaiga o coolers i le tulaga o lo latou umi ma le tetee i le ta'e aua e faia mai i se fasi mea ga'o e tasi.

Fa'atusatusa lenei mea i mea malulu e gaosia e fa'aaoga ai le fa'aogaina o tui;o nei mea malulu e faia i ni vaega eseese se lua a'o le'i fa'amama ona fa'aputuina.E maua mai ai laina e sili atu ona ta'e pe gau ona o se taunuuga.

Rotomolded Coolers vs Soft Coolers

Rotomolded coolers o ituaiga ofa'amalo maloe tumau uma ma lelei i le faatumauina o le vevela.Ae ui i lea, e ui lava i le mea moni e masani lava ona sili atu le tele ma sili atu ona faigata ona felauaiga, latou te lelei tele i le faʻaaogaina umi.

E mafai ona fa'asaoina le aisa mo se taimi umi i totonu o pusa fa'amalo i totonu o lo'o iai puipui e tumau ma fa'amama.O nei mea malulu ua fausia foi ma le tele o gafatia, ma avea ai ma filifiliga sili mo aiga poʻo faʻatasiga a le tele o tagata.

O mea mālūlū mālū e pu'upu'u le ola nai lo mea mālūlū ma e sili atu ona fa'aoga mo le fa'aoga i lea aso ma lea aso.Pe a alu i savaliga sopo poʻo femalagaaʻi, latou te faʻaitiitia le faʻalavelave ona o lo latou mamafa maualalo.O nei pusa aisa e lelei mo le faʻaaogaina i lea aso ma lea aso, pe i se tulaga faʻapolofesa poʻo se taʻaloga.Patriot Coolers' Softpack Cooler Collection o le filifiliga sili lea mo le tagata i fafo o loʻo feoaʻi pea.

Rotomolded Coolers vs Injection Molded Coolers

A oʻo mai i le gaosiga o faʻamaʻa malulu, e lua vaega o gaosiga muamua: tui tui ma rotomolding.

I le faagasologa o le tui tui, o le palasitika vevela e tui i totonu o se pusa, ma a uma ona faʻatagaina e malulu, o le palasitika e faʻamaʻa i foliga o le limu.Talu ai e mafai ona faʻaaogaina pea lava pea le faʻaoga tutusa, o lenei metotia e masani ona faʻaaogaina mo le gaosiga i luga o se fua tele.

O le tui tui, i le isi itu, e le mafai ona gaosia ni mea gaogao i le auala lava e tasi e mafai ai e le rotomolding.

O le fa'aogaina o tui e maua ai ni atigi ma'oti se lua, lea e mana'omia ona tu'u fa'atasi i le fa'aogaina o le foam.E ui ina mama nei mea, ae e sili atu le malosi e ta'e pe vavae ese, lea e faigofie ai ona faaleagaina mai patupatu po'o pa'ū.E masani ona iai ni puipui manifinifi o mea e fa'asusuina tui, e fesoasoani foi i le taofiofia o le vevela e itiiti ifo nai lo le sili ona lelei.

Ona e faia mai i se fasi mea e tasi,fa'alili rotomoldedmaua se fa'avasegaga umi atoa maualuga.O mea fa'amalo fa'a tui e iai ni vaega fa'afefiloi e sili atu ona ta'e ma gau nai lo isi vaega o le fa'amea.


Taimi meli: Aukuso-24-2022