Fa'asoa le poto masani ile togafitiga fa'avevela mulimuli ane o oloa fa'asolo

O le togafitiga faʻavevela mulimuli o oloa rotomolded e masani ona vaevaeina i le ituaiga afi tuusaʻo ma le faʻavevela faʻafefe.Youte Plastics e manaʻo e faʻasoa ni nai faʻaoga laiti o nei auala e lua iinei.

savasqw

Ituaiga afi tuusao

E pei ona taʻu mai e le igoa, o le afi tuusaʻo o le faʻaogaina saʻo lea o le afi e faʻavevela ai le faʻafefe, o sea auala e sili atu le lelei o le faʻafefe o le vevela, o le afi e faʻafesoʻotaʻi saʻo i luga o le limu, pe a fai o le pulea talafeagai o le mamao i le va o le afi ma le limu, fetuutuunai le lanu o le mumu, pulea le itu ma le tele o le mumu, e masani lava o le a maua se aafiaga mafanafana sili atu.Mo tane teu oloa rotomolded, kayaks ma isi oloa, e masani ona faaaoga ituaiga afi tuusao.Ae o lenei auala faʻamafanafana e iai foʻi mea le lelei, o le afi e faʻaalia, o le vevela e le faigofie ona pulea, ma isi.

Ituaiga fa'avevela le tuusao

Faʻaaogaina o le ea poʻo le suauʻu eletise, eletise e faʻamaeʻa ai le faʻavevelaina o le faʻafefeteina, e tele auala.

(1) Faʻamalosia le faʻavevelaina o le ea i totonu o le potu faʻavevela: O le faʻaogaina masani lea o le faʻaogaina o le faʻaogaina o le vevela i le faʻafefeteina e ala i le faʻamafanafanaina o le ea i totonu o le potu faʻamafanafana.

(2) Faʻaaogaina o le vai e faʻafefe ai le faʻafefe.

(3) Faiga faʻavevela eletise.O le lelei o le faʻamafanafanaina o le eletise e mama e aunoa ma le faʻaleagaina o le ea, faʻamafanafana vave ma mafai ona faʻatonutonu saʻo le vevela vevela, o se auala faʻamafanafana sili atu, ae o lenei auala o loʻo i lalo o le tekinolosi i le taimi nei.

(4) faʻavevela faʻavevela: vaega faʻavevela afi o le faʻaogaina saʻo o le vevela vevela malosi i luga o le faʻafefe, o lenei auala e mafai ona faʻaalia lelei le vevela, ae o le a aʻafia i le suʻega faʻatatau.

O le faagasologa o le suia o le rotational e taʻua o le rotational molding po o le rotational molding, o le auala faʻapipiʻi o le fesuiaʻiina lea o le limu i luga o toʻi tuʻusaʻo e lua ma faʻamafanafanaina, o le gaʻo moa o gata gata i le matafaioi o le kalave ma le vevela e faasolosolo malie ona liusuavai ma pipii i luga o le. o le lua limu.A maeʻa ona faʻamalo ma faʻapipiʻi, e fai mea palasitika.

E masani ona faʻaaogaina le faʻagasologa o suiga i le gaosiga o mea faʻapipiʻi gaogao, faʻalavelave faʻapipiʻi foliga, i le vailaʻau, masini, eletise, alamanuia mama ma alamanuia faamiliteli e faʻaaogaina lautele, e pei o uila afi, taavale ma isi taavale tane suauʻu, pusa teuina, lapopoa ma feololo pusa gaogao, vaega taʻavale, pusa corrosion i totonu ma naʻo, ma isi. I tausaga talu ai nei, o loʻo faʻasolosolo malie foʻi ona faʻaaogaina i le gaosiga o oloa eseese a le malo poʻo le militeli e pei o pusa afifi, pusa felauaiga ma isi oloa.

asvadbqw

Taimi meli: Ian-18-2022